GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

  1. Milyen szállítási és fizetési módok közül választhatok? 
    Kérjük olvassa el a fizetési és szállítási feltételeket tartalmazó oldalunkat: Fizetési és szállítási feltételek
  2. Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
    Kérjük küldjön e-mailt az alábbi e-mail címünkre: uszi.letzshopping@gmail.com
  3. Milyen gyorsan kapom meg a megrendelésemet?
    A megrendelt terméket, termékeket a megrendelést követő napon átadjuk szállításra. A szállítás a futárszolgálattól függően 1-5 munkanapon belül történik meg. A megrendelés állapotáról a megadott e-mail címén tájékoztatjuk, a futárcég pedig szintén értesítést küld a szállítás várható idejéről.
  4.  Mi tegyek ha a megkapott termék nem megfelelő méretű vagy számomra nem felel meg?
    Kérjük olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket, ahol részletes információkat talál: Általános Szerződési Feltételek
  5. Van kötelező regisztráció?
    Nincsen, természetesen regisztráció nélkül is leadhatja a megrendelését, kizárólag a megrendelés teljesítéséhez kapcsolódó adatait kérjük megadni.
  6. Milyen adataimat kell megadnom megrendeléskor?
    Megrendelés esetén az alábbi adatainak megadására van szükség: Vezeték és keresztnév, Szállítási hely, Számlázási cím, e-mail, telefonszám. Részletes Adatvédelmi tájékoztatónkat itt érhető el: Adatvédelmi tájékoztató
  7. Milyen cég van a Web-áruház mögött, Magyarországon bejegyzett?
    A Web-áruház tulajdonosa Nnamchi Bernard Ikechukwu, magyarországi bejegyzésű és székhelyű egyéni vállalkozó. Az egyéni vállalkozás adatai itt  tekinthetők meg: Rólunk
  8. Van üzletük, ahol felpróbálhatom a termékeket?
    Vállalkozásunk Web-áruházként működik, egyelőre személyes próbára nincsen lehetőség, de dolgozunk azon, hogy igény esetén budapesti próbalehetőséget biztosítsunk kedves vásárlóink részére.
  9. Van telefonos ügyfélszolgálat?
    Call-centerrel jelenleg nem rendelkezünk, de amennyiben telefonon szeretne egyeztetni munkatársunkkal, akkor legyen kedves ügyfélszolgálatunk részére e-mailt küldeni igényről  a telefonszáma megadásával. Üzenete megérkezését követő 24 órán belül munkatársunk telefonon fogja keresni.

Bármely kérdésével kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére: uszi.letzshopping@gmail.com

Honlapunkon keresztül, közvetlen üzenetküldési lehetőséget az oldalunk alján az "Üzenetküldés egyszerűen" résznél talál.

Kellemes vásárlást kívánunk!

Üdvözlettel: letzshopping.hu csapata