GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

- Milyen szállítási és fizetési módok közül választhatok?

Kérjük olvassa el a fizetési és szállítási feltételeket tartalmazó oldalunkat: Fizetési és szállítási feltételek

- Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Kérjük küldjön e-mailt az alábbi e-mail címünkre: uszi.letzshopping@gmail.com vagy töltse ki az oldal alján található "Üzenetküldés egyszerűen" űrlapot.

- Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termék(ek)et?

A szállításra kész termékeket a megrendelés másnapján átadjuk a futárszolgálat részére. A külső raktárban lévő termékeinket a megrendelés napjától számított 14 napon belül adjuk át a futárszolgálat részére. A szállítás a futárszolgálat részére történő átadást követően - a futárszolgálattól függően - várhatóan 1-3 munkanap. Az ÁSZF értelmében a Vásárló tudomásul veszi, hogy a felek eltérő megállapodásának hiányában a Kereskedő a szerződés megkötését követően haladéktalanul, de legkésőbb 20, azaz húsz munkanapon belül köteles a Vásárló rendelkezésére bocsátani a Kereskedő weboldalán megvásárolt terméket.

- Mit tegyek ha a megkapott termék nem megfelelő méretű vagy számomra nem felel meg?

Kérjük olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket, ahol részletes információkat talál: Általános Szerződési Feltételek

- Van kötelező regisztráció?

Nincsen, természetesen regisztráció nélkül is leadhatja a megrendelését, kizárólag a megrendelés teljesítéséhez kapcsolódó adatait kérjük megadni a megrendelés rögzítésekor. Regisztráció a Törzsvásárlói programban való részvételhez kötelező.

- Milyen adataimat kell megadnom megrendeléskor?

Megrendelés esetén az alábbi adatainak megadására van szükség: vezeték és keresztnév, számlázási cím, szállítási cím, e-mail cím, mobiltelefon szám. Részletes Adatvédelmi tájékoztatónk itt érhető el: Adatvédelmi tájékoztató

- A web-áruház magyar?

A Web-áruház tulajdonosa Nnamchi Bernard Ikechukwu, magyarországi bejegyzésű és székhelyű egyéni vállalkozó. Az egyéni vállalkozás adatai itt tekinthetők meg: Rólunk - Impresszum

- Van üzletük, ahol kipróbálhatom a termékeket?

Vállalkozásunk Web-áruházként működik. Rendelje meg a terméket és ha nem tetszik, amit rendelt, akkor 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.

- Rendelkeznek telefonos ügyfélszolgálattal?

Hívható Call-centerrel nem rendelkezünk. Amennyiben telefonon szeretne egyeztetni munkatársunkkal, akkor erről legyen kedves ügyfélszolgálatunk részére e-mailt küldeni a telefonszáma megadásával. Üzenete megérkezését követő 24 órán belül munkatársunk telefonon fogja Önt keresni.

- Szeretnék jelentkezni a Törzsvásárlói programba, mit kell tennem?

A Törzsvásárlói programba való jelentkezéshez regisztrálnia szükséges.

- Törzsvásárlójuk vagyok, hogyan tudom igénybe venni az ajánlott kedvezményt?

A vásárlásakor a kedvezmény kód mezőbe kell rögzíteni a kedvezmény kódját, melyet a Törzsvásárlók oldalán talál.

- Meggondoltam magam, mégsem szeretném a megrendelt terméket, mi a teendőm?

A megrendelés elektronikus úton kötött szerződésnek minősül, melytől való elállási jogát a megrendelés rögzítésétől számított 14 napon belül gyakorolhatja. Amennyiben a terméket már átvette, akkor az elállási jogát az átvétel napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Elállási szándékát elektronikus levélben kell megküldenie az uszi.letzshopping@gmail.com e-mail címre. A megrendelet termék átvételének megtagadása vagy elmulasztása nem minősül vásárlástól való elállásnak. Részletek az Általános Szerződési Feltételekben.

- Mi történik, ha nem foglalkozom a megrendeléssel és nem veszem át a megrendelt terméket?

Ha a megrendelt terméket nem veszi át, az szerződésszegést jelent. A csomag átvételének megtagadása vagy elmulasztása nem minősül vásárlástól való elállásnak. Abban az esetben, ha nem teljesítette a szerződéses kötelezettségét, azaz a teljesítést nem fogadta el, jogosultak vagyunk felmondani a szerződést és kártérítésként követelhetjük a szállítási díj összegét.