GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
- Milyen szállítási és fizetési módok közül választhatok?
Kérjük olvassa el a fizetési és szállítási feltételeket tartalmazó oldalunkat: Fizetési és szállítási feltételek
- Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
Kérjük küldjön e-mailt az alábbi e-mail címünkre: ugyfelszolgalat@letzshopping.hu vagy töltse ki az oldal alján található "Üzenetküldés egyszerűen" űrlapot.
- Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termék(ek)et?
A szállításra kész termékeket a megrendelés másnapján átadjuk a futárszolgálat részére. A külső raktárban lévő termékeinket a megrendelés napjától számított 14 napon belül adjuk át a futárszolgálat részére. A szállítás a futárszolgálat részére történő átadást követően - a futárszolgálattól függően - várhatóan 1-3 munkanap. Az ÁSZF értelmében a Vásárló tudomásul veszi, hogy a felek eltérő megállapodásának hiányában a Kereskedő a szerződés megkötését követően haladéktalanul, de legkésőbb 20, azaz húsz munkanapon belül köteles a Vásárló rendelkezésére bocsátani a Kereskedő weboldalán megvásárolt terméket.
- Mit tegyek ha a megkapott termék nem megfelelő méretű vagy számomra nem felel meg?
Kérjük olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket, ahol részletes információkat talál: Általános Szerződési Feltételek
- Van kötelező regisztráció?
Nincsen, természetesen regisztráció nélkül is leadhatja a megrendelését, kizárólag a megrendelés teljesítéséhez kapcsolódó adatait kérjük megadni a megrendelés rögzítésekor. Regisztráció a Törzsvásárlói programban való részvételhez kötelező.
- Milyen adataimat kell megadnom megrendeléskor?
Megrendelés esetén az alábbi adatainak megadására van szükség: vezeték és keresztnév, számlázási cím, szállítási cím, e-mail cím, mobiltelefon szám. Részletes Adatvédelmi tájékoztatónk itt érhető el: Adatkezelési tájékoztató
- A web-áruház magyar?
A Web-áruház tulajdonosa és üzemeltetője Nnamchi Zsuzsanna, magyarországi bejegyzésű és székhelyű egyéni vállalkozó.
Az egyéni
vállalkozás adatai itt tekinthetők meg: Rólunk - Impresszum
- Van üzletük, ahol kipróbálhatom a termékeket?
Vállalkozásunk Web-áruházként működik. Rendelje meg a terméket és ha nem tetszik, amit rendelt, akkor 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.
- Rendelkeznek telefonos ügyfélszolgálattal?
Hívható Call-centerrel nem rendelkezünk. Amennyiben telefonon szeretne egyeztetni munkatársunkkal, akkor erről legyen kedves ügyfélszolgálatunk részére e-mailt küldeni a telefonszáma megadásával. Üzenete megérkezését követő 24 órán belül munkatársunk telefonon fogja Önt keresni.
- Szeretnék jelentkezni a Törzsvásárlói programba, mit kell tennem?
A Törzsvásárlói programba való jelentkezéshez regisztrálnia szükséges.
- Törzsvásárlójuk vagyok, hogyan tudom igénybe venni az ajánlott kedvezményt?
A vásárlásakor a kedvezmény kód mezőbe kell rögzíteni a kedvezmény kódját, melyet a Törzsvásárlók oldalán talál.
- Meggondoltam magam, mégsem szeretném a megrendelt terméket, mi a teendőm?
A megrendelés elektronikus úton kötött szerződésnek minősül, melytől való elállási jogát a megrendelés rögzítésétől számított 14 napon belül gyakorolhatja. Amennyiben a terméket már átvette, akkor az elállási jogát az átvétel napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Elállási szándékát elektronikus levélben kell megküldenie az ugyfelszolgalat@letzshopping.hu e-mail címre. A megrendelet termék átvételének megtagadása vagy elmulasztása nem minősül vásárlástól való elállásnak. Részletek az Általános Szerződési Feltételekben.
- Mi történik, ha nem foglalkozom a megrendeléssel és nem veszem át a megrendelt terméket?
Ha a megrendelt terméket nem veszi át, az
szerződésszegést jelent. A csomag átvételének megtagadása vagy
elmulasztása nem minősül vásárlástól való elállásnak. Abban az esetben, ha nem
teljesítette a szerződéses kötelezettségét, azaz a teljesítést nem fogadta el,
jogosultak vagyunk felmondani a szerződést és kártérítésként követelhetjük a
szállítási díj összegét.
- Hogyan lehet beállítani a számzáras táskákon a biztonsági kódot?
Mielőtt elkezdi használni: jegyezze meg a saját kombinációját és tartsa titokban vagy biztonságos helyen. Ne felejtse el a saját kombinációját, különben a zárat nem lehet kinyitni és nem lehet visszaállítani a kombinációt. A számzár gyárilag a 0-0-0 kódra van állítva. Válassza ki az Ön saját kódját, amelyre könnyen emlékezni fog. Állítsa be a kívánt kódot az alábbiak szerint: 1. lépés: A záron a gombot kihúzott állapotban tartsa amíg beállítja a saját kódját. 2. lépés: Ezután engedje el a gombot. 3. lépés: Mostantól a táska a már beállított kombinációval és a nyitó gomb megnyomásával nyitható.
Nem találta meg kérdésére a választ? Küldjön üzenetet nekünk az alábbi űrlap kitöltésével és mi rövid időn belül válaszolunk kérdésére.