GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

  1. Milyen szállítási és fizetési módok közül választhatok? 
    Kérjük olvassa el a fizetési és szállítási feltételeket tartalmazó oldalunkat: Fizetési és szállítási feltételek
  2. Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
    Kérjük küldjön e-mailt az alábbi e-mail címünkre: uszi.letzshopping@gmail.com vagy töltse ki az oldal alján található "Üzenetküldés egyszerűen" űrlapot.
  3. Milyen gyorsan kapom meg a megrendelésemet?
    A raktáron lévő megrendelt terméket, termékeket a megrendelést követő napon átadjuk szállításra. A szállítás a futárszolgálattól függően 1-3 munkanapon belül történik meg. A megrendelés állapotáról a megadott e-mail címén tájékoztatjuk, a futárcég pedig szintén értesítést küld a szállítás várható idejéről. A külső raktárban található termékeink szállítási ideje maximum 14 nap. 
  4.  Mit tegyek ha a megkapott termék nem megfelelő méretű vagy számomra nem felel meg?
    Kérjük olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket, ahol részletes információkat talál: Általános Szerződési Feltételek
  5. Van kötelező regisztráció?
    Nincsen, természetesen regisztráció nélkül is leadhatja a megrendelését, kizárólag a megrendelés teljesítéséhez kapcsolódó adatait kérjük megadni a megrendelés rögzítésekor. Regisztráció a Törzsvásárlói programban való részvételhez kötelező.
  6. Milyen adataimat kell megadnom megrendeléskor?
    Megrendelés esetén az alábbi adatainak megadására van szükség: vezeték és keresztnév,  számlázási cím, szállítási cím, e-mail cím, mobiltelefon szám. Részletes Adatvédelmi tájékoztatónk itt érhető el: Adatvédelmi tájékoztató
  7. Milyen cég van a Web-áruház mögött, Magyarországon bejegyzett?
    A Web-áruház tulajdonosa Nnamchi Bernard Ikechukwu, magyarországi bejegyzésű és székhelyű egyéni vállalkozó. Az egyéni vállalkozás adatai itt  tekinthetők meg: Rólunk
  8. Van üzletük, ahol kipróbálhatom a termékeket?
    Vállalkozásunk Web-áruházként működik, egyelőre személyes próbára nincsen lehetőség.
  9. Van telefonos ügyfélszolgálat?
    Hívható Call-centerrel jelenleg nem rendelkezünk, de amennyiben telefonon szeretne egyeztetni munkatársunkkal, akkor erről legyen kedves ügyfélszolgálatunk részére e-mailt küldeni a telefonszáma megadásával. Üzenete megérkezését követő 24 órán belül munkatársunk telefonon fogja Önt keresni.
  10. Szeretnék jelentkezni a Törzsvásárlói programba, mit kell tennem? 
    A Törzsvásárlói programba való jelentkezéshez regisztrálnia szükséges.
  11. Törzsvásárló vagyok, hogyan tudom igénybe venni a kedvezményt? 
    A vásárlásakor a kedvezmény kód mezőbe kell rögzíteni a kedvezmény kódját, melyet a Törzsvásárlók oldalán talál.

Bármely kérdésével kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére: uszi.letzshopping@gmail.com

Honlapunkon keresztül, közvetlen üzenetküldési lehetőséget az oldalunk alján az "Üzenetküldés egyszerűen" résznél talál.

Kellemes vásárlást kívánunk!